niedziela, 12 stycznia 2014

Darmowe naklejki OpenDNS. W końcu coś za darmo...

Witam,

Kiedyś pisałem o OpenDNS i jak przyśpieszyć internet dzięki ich serwerom DNS. Od około października rozdają dwie darmowe naklejki. Więc postanowiłem spróbować wypełniłem formularz (http://www.opendns.com/connect/stickers/ trzeba używać ich serwerów, aby formularz był dostępny).
Po dwóch tygodniach straciłem nadzieje, że coś w ogóle przyjdzie i zapomniałem o tym... lecz po miesiącu przyszedł list z "OpenDNS, 145 Bluxome Street, San Francisco, CA 94107", "$001.10, OCT 29 2013 Mailed from Zip Code 94107". W środku koperty znajdował się list i 2 naklejki. A oto oryginalna treść listu:
Thank you so much for supporting OpenDNS! After you stick your stickers, don't forget to post pics on our Facebook page + Tweet @OpenDNS. Feel free to get clever. Our favorite sticker pic this month gets a t-shirt !
                                                                                        Thanks!
Erin, Allison, Jenna+
The whole OpenDNS team
Zdjęcie naklejki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz