sobota, 11 stycznia 2014

Osoba roku 2013

Witam,

Ostatnio na forum amxx.pl rozpoczęło się głosowanie na osobę roku 2013 z kategorii:

  1. Osoba roku ( najbardziej zasłużona itp. )  
  2. Najbardziej pomocna osoba
  3. Najlepsza nowa postać
  4. Najbardziej innowacyjna osoba ( pluginy etc. )
I jakimś cudem znalazłem się tam jako kandydat do dwóch tytułów:

  1. Najbardziej pomocna osoba
  2. Najlepsza nowa postać

Parę dni wcześniej zostałem dodany do grupy Support Team, czego się wcale nie spodziewałem :) http://amxx.pl/user/14987-formoza/

Nie myślałem, że wygram a jednak...w obydwu tytułach zająłem 1 miejsce.

Wyniki głosowania:

Osoba roku ( najbardziej zasłużona itp. ) - DarkGL ( 50.65% )
Najbardziej pomocna osoba -
FORMOZA ( 19.48% )
GwynBleidD ( 16.88% )
Benio101 ( 14.29% )

Najlepsza nowa postać -
FORMOZA ( 33.77% )
glut ( 29.87% )
GwynBleidD ( 18.18% )

Najbardziej innowacyjna osoba ( pluginy etc. ) - DarkGL ( 72.73% )

Zająłem miejsce obok Darka (DarkGL) i to zaszczyt dla mnie, że jestem obok najlepszego z całego forum , chociaż nie dorównam mu nigdy. To głosowanie to tylko takie małe wyróżnienie i zabawa.

Ps. Teraz jedynie czekam na nagrodę od CheQ otwarcie mi drzwi przez Darka :D ale wiem, że to pewnie był żart ;)

Link do wyników: http://amxx.pl/topic/125615-osoby-roku-2013-wyniki/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz